torsdag 27. november 2008

Tentamen as we speak!



Ka er det ikkje å lika når eg får i oppgave å sitte ein heil dag og skrive tolkning/sammenligning av to dikt? Det er jo dømt til å bli party party! Men sia eg har nett og kan sitte på msn, facebook og blogspot på tentamen er det ganske chill!:P Storkosa meg! Med diktå på eina siå, ordbokå på andra siå og stratosen i hånda er det lika før eg blir overivrig!

Nei nok om det...eg må vel kanskje begynne å skrive igjen sånn at eg blir ferdig før eg skal gå!:S
Until then......

2 kommentarer:

  1. Haha, du får sagt det du ingvild! Eg ser du sit der framme yr av iver ;) Tentamen kunne ikkje vore betre enn den AKKURAT NO e ! :D Og me går i 3. klasse under monas strenge regime. Kanskje det ikkje går så verst med oss after all? Kanskje me til og med e så heldige at det blir nåkke av oss ein dag :) Ein dag ingvild, ein dag :)

    SvarSlett
  2. Ja yr av iver er jo kjennemerket mitt!:P Må sei tentamen var på grenså til kos i dag! Data burde vert obligatorisk!:D og under Mona og! Kem sku trudd! One day MAry! Då er me nåkke drittkult (JA sjøl kulare enn det me er nå!)

    SvarSlett