torsdag 27. november 2008

Vidunderet messenger plus! =D

Når eg nå sitter her og har tentamen og koser meg må eg ha litt back-up når vår alles kjære tentamens vakt kommer forbi (Mr. Inge Bøe atm). Dersom då kjære Bøe skulle komme forbi kan eg bare trykke ctrl+space og VOILA! Msn er GONE! Fjerna fra oppgavelinja, og bare et ukjent anonymt ikon nede ved klokka kan åpne den igjen! Genialt!:D Til å anbefale..
Og nå så eg først er igang med denna reklamen kan eg nevne at med messenger plus får du alle samtalene dine i faner i ET samtalevindu, den lagrer alle samtaler i eget og oversiktlig loggvindu, du kan lage hurtigtaster sånn at du slepper å skrive det samme heila tiå, viss du trykker ( får du opp et lite bilde med alle uttrykksikon! sparer masse trykking! Og du kan lage dine egne statuser (grådig kjedelig med bare borte og opptatt og sånn) og gi autosvar når du er gone!:D Fantastisk! Og masse meir da (så eg ikkej skal ta nå sia eg har ein tentamen å komma meg tilbake til!:P)...Try it;)

Shallabais!

2 kommentarer: