torsdag 29. januar 2009

Eit VARP!

I dag har egentlig ikkje vert nåkken spesielt god dag..Eg er trøtt, småsjuk, har vert på skulen, og nå er eg på jobb..Ikkje akkurat ideelt.
MEN! (merk det dramatiske men'et) I dag har eg anskaffa meg heile adobe cs3 pakken og 2007 microsoft office pakken! Heilt GRATIS! I adobe-pakken har eg blandt anna Photoshop, InDesign, Dreamweaver, Flash og masse anna kjekt!:D Og eg er ei jenta så har levd med OpenOffice i 2 år nå, og har savna microsoft stort!:P (Eg har jo et godt auge til Bill Gates;) høhø)
Nå blir det kjekt å leike seg på dataen!:D sjøl om an går betydelig seinare nå så eg har fylt harddisken kraftig opp! hihi
Må også nevne at å bli sjuk ei veke før NM IKKJE er et sjakktrekk:S
Jaja, nok om det!
Adios people!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar