lørdag 10. januar 2009

Hardkjøret er definitivt i gang! Kossn kan det ha seg at eg har alt for masse å gjøre og alt for liten tid å gjøre det på?

Skulen tar opp meir tid enn nåkken gang..Til mandag har eg ikkje mindre enn 3 innleveringer som eg har store problemer med å klare å få ferdig! Til tirsdag har eg ein ny innlevering, og til onsdag har eg ein slags innlevering i Drama (viss du kan kalle det det)..Nå er det lørdag kveld og Ingvild begynner å stresse litt ja!

Oppkjøringa til NM for brass har begynt nå..tidligare enn nåkken gang! Korpset mitt satser hardt på å rykke opp fra 3. til 2. divisjon, men då trengs det masse øving. Og har eg tid til å øve da? Nei, trur ikkje det nei..Så denne helga er det øvingshelg..står opp tidlig for å øve heile dagen, til du blir sliten og gretten! sukk..Eg er btw grådig glad for at eg ikkje speler Solo-Euphonium! Det hadde blitt for drøyt!

I tillegg jobber eg 3 dager i vekå for tiå..Men kontoen blir jo ikkje fullere!:O nå har eg 300 kr på kontoen som eg skal overleve på heilt til 1. februar!! Det kommer ALDRI til å gå! Eg er dyr i bruk og bruker penger konstant! Og nå midt oppi januarsalget og:( Ikkje får eg så masse penger av pappa og mamma denne måneden heller for jammen har eg ikkje brukt masse masse på mobilen denna måneden (pga a very special person..føler du deg truffet?) sukk..så økonomien er nok på bunn! og alt for mange ting å spare til! STRESS

I tillegg vil eg gjerna ha et sosialt liv og! utenom skulen vel og merka..Faen så deilig det hadde vert å hatt fri kvar dag! Et hav av tid eg kunne brukt til det eg ville:) Men eg må nå sei eg lika å ha masse å gjør og da:) kjeda meg jaffal ikkje då:D

Jaja, nå må eg vel slutte å syte..

men..

Juleferien er definitivt over:(

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar