mandag 26. januar 2009

Jentene mine♥

Min definisjon på fantastiske jenter:

Maria er verdens beste gledesspreder! Kordan går det an å ikkje smila i nærheten av denna jentå? Kem skulle trudd me sku bli så gode venna, den gangen for lenge lenge sia..heeeilt tilbakars i første klasse når me spelte stigespel eller ka det var sammen. Husker du det?:P Anyways, så kan det smilet hennas lysa opp sjøl den mørkaste dag!<3

Ida mi er litt av ei jenta! Kan alltid finne på nåkke kjekt sammen! *fnis fnis i krimkroken* Kreativ, morsom, snill, nydelig, rett og slett KNAS! Aldri har me vert så gode venner som nå, og eg ville ikkje bytta det ut for nåkke! We go WAY back, and it's not over yet!

Margrete er verdens søteste! Ho er kanskje liten, med veldig masse krøller, men hadde det vert Margrete uten? neppe! Når ho snakker kan du ver sikker på at det kommer nåkke fantastisk ut! Untatt når ho ikkje er heilt med, for då bare mumler ho:P hihi..OG ho er den flinkeste eg kjenner til å tegne..eg er øvehøvegøven! Ho blir nåkke stort ein dag! Mark my words!

Veronica er ein gammal kjenning i ein ny gjeng! Har aldri vert så masse med ho så eg er nå! Og eg ELSKER det! Me har som regel dei samme meiningene om det meste, og eg kan snakke med ho om ALT! Og me er jo racere på å gå på tur! Lika spesielt godt den orange refleksvesten hennas! Viss det ikkje hadde vert for den hadde me kanskje vert påkjørt by now! There goes my hero! I love her so<3

Ingvild er min hjarteven! Ho er flink i utrulig masse, og mindre flink i enkelte ting:P hihi..Eg ser opp til ho, for alt det gode ho gjør! Og det at eg veit eg har deg, betyr alt! Me har mange gode år foran oss! Du er fantastisk jentå mi!<3

I love you guys!

4 kommentarer:

  1. Nååååh :D:D I say no more Ingvild! Du e så knupp!!! <3

    SvarSlett
  2. Ka ting er eg mindre flink til? hehe :P

    SvarSlett
  3. Hehe, uhm..nå kommer eg ikkje akkurat på nåkke spesifikt atm:P hmm..men har hørt et par ganger: "eg er SÅ dårlig på sånt!" hihi..
    <3

    SvarSlett